جاده عشق
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من محمد هستم از خراسان رضوی ( لطفا نظرتان در مورد وبلاگم بنویسد)

پيوندها
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
حجاب همان امنیت
تنهایی های دخملونه من
خرید عینک آفتابی
سرور مجازی
خرید شارژر همراه پاور بانک
آموزش و ترجمه زبان انگلیسی
حجاب همان امنیت
تالار گفتگو هم میهن
شبکه اجتماعی هم میهن
اخلاق
خاطرات تلخ
فندقم کجاست؟
وارونگی جادها
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان [جاده عشق و آدرس kamran26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 24437
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
محمد

آخرین مطالب


 
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : محمد

من و همسرم يک زندگي عاشقانه داريم زيرا…..

یک زندگی عاشقانه
 براي همديگر وقت صرف ميکنيم.
 به همه ميگويم که دوستش دارم.
 براي قدر داني از محبتهايش،نامه عاشقانه اي برايش مينويسم.
 در جمع از او تعريف ميکنم.

 وقتي غمگين است سعي ميکنم ناراحتي اش را بفهمم واو را درک کنم.
 هميشه در اتفاقات مهم زندگي او را سهيم ميکنم قبل از اينکه ديگران چيزي بدانند.
 در همه ي مراحل زندگي با هم برنامه ريزي ميکنيم.
 همواره مراقبش هستم و به نيازهايش توجه خاصي نشان ميدهم.
 ازدواجمان را يکي از موهبتهاي الهي ميدانم.

 

 براي سلامتي اش صدقه ميدهم.
 در همه ي لحظات با گذشت رفتار ميکنم و سعي ميکنم که هميشه سرزنده و شوخ طبع باشم.
 کارهايي که نشان دهنده ي محبتم نسبت به اوست برايش انجام ميدهم.
 هر گاه از او خيلي عصباني هستم به نکات مثبتش هم فکر ميکنم.

 اگر احساس کنم چيزي از وسايل شخصي اش چيزي کم دارد ولي خودش نمي خرد،حتما برايش تهيه ميکنم.
 هميشه همه ي هدايايي را که به من داده است از صميم قلب دوست دارم.
 و……….
 و هميشه دل آرام يکديگر هستيم.



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت8:41---4 خرداد 1395
واقعا قشنگ بود و این عشق شما واقعا ستایش کردنی است براتون ارزو می کنم که همواره در کنار هم باشین تا اخرین نفس و امیدوارم همواره روزهای خوبی را با هم سپری کنید.
عشقتون پایدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: