جاده عشق
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من محمد هستم از خراسان رضوی ( لطفا نظرتان در مورد وبلاگم بنویسد)

پيوندها
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
حجاب همان امنیت
تنهایی های دخملونه من
خرید عینک آفتابی
سرور مجازی
خرید شارژر همراه پاور بانک
آموزش و ترجمه زبان انگلیسی
حجاب همان امنیت
تالار گفتگو هم میهن
شبکه اجتماعی هم میهن
اخلاق
خاطرات تلخ
فندقم کجاست؟
وارونگی جادها
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان [جاده عشق و آدرس kamran26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 24451
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
محمد

آخرین مطالب


 
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:2 :: نويسنده : محمد
تقديم به عزيزاني كه مادر گل شون ديگه كنارشون نيست:
 
دوست خوب من حواست باشد در اين روزهايي كه همه در هياهوي جشن مادر هستند اگر دلت لرزيد و هواي دستهاي گرم مادرت را داشتي خوب هوا را حس كن
آسمان را ببين
نگاه كن
او مادر است هميشه هست هميشه حواسش به توست
آغوشش هميشه براي تو پناه تمام دلتنگي ها و خستگي هاست
اگر دلت گرفت و افسوس خريدن هديه برايش را داشتي ، كاري بكن يك شاخه گل ، يك هديه كوچك *براي كسي كه ميداني منتظر هديه است، براي مادري كه هرگز مادر نشده تهيه كن
مطمئن باش مادرت مي فهمد...
 


نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت8:48---4 خرداد 1395
واااااااااااااااااای خدای من .بازم مثل همیشه عااااااااااااااااااالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: